FAQ

1. Bestellen & verzenden
1.1. Waar is mijn bestelling?

Elke bestelling die u plaatst, wordt met UPS of PostNL verzonden. Hier krijgt u altijd een bevestiging van per e-mail. In deze mail staat een verwachte tijd van aflevering.

1.2. Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

Wij verzenden al onze pakketten met UPS of PostNL. Dit is zeer veilig en de pakketjes komen altijd snel aan! Afhankelijk van de tijd of dag kunnen wij uw bestelling ook met PostNL versturen.

 

1.3. Kan ik mijn pakketje bij een ophaalpunt laten bezorgen?

Jazeker. Bij 'verzendmethode' kunt u kiezen voor de optie 'servicepunt levering'. Op basis van uw postcode krijgt u een kaart te zien met alle beschikbare ophaalpunten in uw buurt.

1.4. Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja, dat kan. Je kan tijdens het afrekenen voor de optie 'Ophalen in onze winkel' kiezen.

1.5. Kan het gebeuren dat mijn bestelling niet de volgende dag in huis is?

Ja, dat kan gebeuren. We doen elke dag ons best om alles op tijd in te pakken, maar het kan wel eens voorkomen dat het erg druk is, dan wordt je pakketje een dag later dan normaal bezorgd. Het kan ook gebeuren dat er zich een vertraging voordoet bij onze verzendpartners, UPS of PostNL. 

2. Ruilen & retourneren
2.1. Moet ik bij een ruiling opnieuw verzendkosten betalen?

Nee, als u een artikel heeft geruild, sturen wij deze weer gratis naar u toe.

2.2. Kan ik mijn artikel ook ruilen of retourneren in de winkel?

Ja, dat kan. Bij een ruiling kunt u van tevoren het beste informeren of we uw gewenste artikel nog op voorraad hebben. Als u online bestelde artikelen in de winkel wilt retourneren, zorg er dan voor dat u de bon meeneemt, zo kunnen we u sneller helpen.

2.3. Op welke manier wordt mijn retour terugbetaald?

Uw aankoopbedrag zal bij een retour op dezelfde manier worden terugbetaald als dat de betaling plaatsvond. Als u bv. met iDeal betaald heeft, krijgt u het geld weer op uw bankrekening gestort.

Heeft u het artikel in onze winkel gekocht en wilt u het retourneren? Dan krijgt u een tegoedbon.

3. Overige vragen
3.1. Kunnen jullie mijn bestelling ook als cadeau inpakken?

Ja, dat doen we! Bij het afronden van uw bestelling kunt u een boodschap achterlaten.

3.2. Waar kan ik reviews bekijken en achterlaten?

Wij ontvangen onze reviews via het platform van WebwinkelKeur. Onze pagina is hier te bekijken. Via deze link kunt u direct een review achterlaten. 

Contactgegevens

Designer kleding voor baby's, junioren en tieners
Adres Vrijstraat 25 5611AT, Eindhoven
Telefoon +31 40 245 66 76
E-mail [email protected]

Openingstijden

Maandag

13:00 - 18:00

Dinsdag - donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 20:00

Zaterdag

10:00 - 17:30

Zondag

12:00 - 17:00

Klantenservice

Hier hebben we alle veelgestelde vragen handig op een rijtje staan.

Neem contact op