FAQ
Elke bestelling die u plaatst, wordt met UPS of PostNL verzonden. Hier krijgt u altijd een bevestiging van per e-mail. In deze mail staat een verwachte tijd van aflevering.
Wij verzenden al onze pakketten met UPS of PostNL. Dit is zeer veilig en de pakketjes komen altijd snel aan! Afhankelijk van de tijd of dag kunnen wij uw bestelling ook met PostNL versturen.
Jazeker. Bij 'verzendmethode' kunt u kiezen voor de optie 'servicepunt levering'. Op basis van uw postcode krijgt u een kaart te zien met alle beschikbare ophaalpunten in uw buurt.
Ja, dat kan. Je kan tijdens het afrekenen voor de optie 'Ophalen in onze winkel' kiezen.
Ja, dat kan gebeuren. We doen elke dag ons best om alles op tijd in te pakken, maar het kan wel eens voorkomen dat het erg druk is, dan wordt je pakketje een dag later dan normaal bezorgd. Het kan ook gebeuren dat er zich een vertraging voordoet bij onze verzendpartners, UPS of PostNL.
Nee, als u een artikel heeft geruild, sturen wij deze weer gratis naar u toe.
Ja, dat kan. Bij een ruiling kunt u van tevoren het beste informeren of we uw gewenste artikel nog op voorraad hebben. Als u online bestelde artikelen in de winkel wilt retourneren, zorg er dan voor dat u de bon meeneemt, zo kunnen we u sneller helpen.
Uw aankoopbedrag zal bij een retour op dezelfde manier worden terugbetaald als dat de betaling plaatsvond. Als u bv. met iDeal betaald heeft, krijgt u het geld weer op uw bankrekening gestort.
Heeft u het artikel in onze winkel gekocht en wilt u het retourneren? Dan krijgt u een tegoedbon.
Ja, dat doen we! Bij het afronden van uw bestelling kunt u een boodschap achterlaten.
Contactgegevens
Adres | Vrijstraat 25 5611AT, Eindhoven |
Telefoon | +31 40 245 66 76 |
[email protected] |
Maandag |
13:00 - 18:00 |
Dinsdag - donderdag |
10:00 - 18:00 |
Vrijdag |
10:00 - 20:00 |
Zaterdag |
10:00 - 17:30 |
Zondag |
12:00 - 17:00 |
Klantenservice
Hier hebben we alle veelgestelde vragen handig op een rijtje staan.