Bent u niet tevreden over een besteld product, of wilt u het toch liever in een andere kleur of maat?
Vrijwel alle ongedragen producten kunt u bij ons retourneren.
Hoe werkt retourneren?
Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, in ongedragen en ongewassen staat met de originele labels en indien mogelijk de originele verpakking bij ons retourneren. Na aanmelding dient de retourorder binnen 14 dagen verstuurd te worden. Producten die niet in de originele staat verkeren of producten die geen label of verpakking meer hebben, kunnen wij helaas niet aannemen.
U kunt uw product aanmelden voor retour door ons een bericht te sturen via een van de onderstaande kanalen:
E-mail: | mail@lollypop.nl |
Telefoon: | +31 40 245 6676 |
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier dat u hier kunt downloaden.
Vermeld hierbij uw naam, bestelnummer, welke artikelen u wilt terugsturen, en dat het om een bestelling van de webshop gaat. Indien het om een ruiling gaat, graag vermelden welke maat of kleur u wilt, dan kunnen wij voor u kijken of we deze nog op voorraad hebben.
Wat kost retourneren?
Voor alle producten die u terugstuurt, zowel een ruiling als een retourzending, bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten die hieraan verbonden zijn. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar onze winkel, dan zijn hier natuurlijk geen kosten aan verbonden. Wij zullen het bedrag binnen 7 dagen crediteren.